Feed the world week
16. & 17. oktobra je
Svetovni dan hrane in boja proti revščini
Tretjina vse na svetu hrane pridelane hrane konča v smeteh.
Humanitarno društvo hrana za življenje v sklopu svetovnega tedna ‘Feed the world week‘ organizira dogodek v centru Ljubljane – Tromostovje.
Glede na osrednja sporočila bo dogodek organiziran v sodelovanju s platformo SLOGA (ki v evropskem letu za razvoj 2015 organizira kampanjo Tudi ti si globalni sosed), Meat Free Monday (“blagovna znamka” Sir Paula McCartneyja), SKUHNA, SLOGA Platforma, FFL Global , in restavracijo Radha Govinda.
Pridite na brezplačno okusno kosilo!
Pobudnik projekta
humanitarno društvo Hrana za Življenje življenje – Food For Life Slovenija, ki načrtuje organizacijo več dogodkov, na katerih se bodo odvijale delavnice, predstavitve, izobraževanja in promocijski dogodki vseh sodelujočih. Ciljna skupina so gosti z vladnega in nevladnega sektorja in seveda tudi gosti iz tujine.
Program 17.10.2015 ob 10:30
Nagovor župana mesta Ljubljane, g. Zorana Jankoviča ter ustanovitelja FFLG Paul-a Turner-ja.Glasbeni nastop – gospel zbora Bee Geesus
Kuharska delavnica – Paul Rodney Turner & restavracija Radha Govinda
Pridite na brezplačno okusno kosilo!
Namen in sporočilo dogodka:
Povečevanje zavedanje in odnosa do hrane
Z dogodkom želimo opozoriti na racionalne nakupe živil, saj se kljub temu, da številni ljudje v Sloveniji in po svetu živijo v pomanjkanju, v svetu še vedno zavrže veliko hrane. Glede na podatke Statističnega urada Republike Slovenije je v Sloveniji leta 2011 nastalo skoraj 168.000 ton odpadne hrane ali 82 kilogramov odpadne hrane na prebivalca. Evropejci na leto v smeti odvržemo 90 milijonov ton ali več kot 180 kilogramov na prebivalca.
Veliko zavržene hrane je (bilo) tudi v restavracijah, trgovinah in kmetijah. Zavedanje se izboljšuje in tako so nekatere trgovine restavracije presežke hrane, ki je naslednji dan ne morejo ponuditi na police oz. gostom, ponudile humanitarnim organizacijam, ki jo s pomočjo prostovoljcev razdeljujejo ljudem v stiski. Tudi veliko trgovcev presežke hrane podari, npr. Mercator je prvi trgovec, ki je v letu 2013 začel kampanjo za oddajanje presežkov hrane, pridružil se mu je tudi Tuš.
Naš končni cilj, poleg povrnitve spoštovanja do hrane, je, da odpremo franšizo društva GLENING NETWORK, ki se s presežki po evropskih državah ukvarja že vrsto let. Cilj je ustanoviti enoten HUB v Sloveniji, da povežemo in okrepimo sodelovanje med proizvajalci hrane, trgovci, kmeti, in socialnimi ustanovami za pomoč ranljivim družbenim skupinam.
Tudi ti lahko prispevaš h globalni solidarnosti
Evropsko leto za razvoj 2015, katerega cilj je državljanom približati mednarodno razvojno sodelovanje EU ter prikazati dejanski in trajnosten pomen v svetu, se preveša v drugo polovico in naša želja je, da pomen mednarodnega razvojnega sodelovanja v vedno bolj soodvisnem svetu približamo posameznikom. SLOGA s tem namenom izvaja kampanjo »Tudi ti si globalni sosed«. Poleg tematskih objav o razvojnem sodelovanju in globalni soodvisnosti na Facebooku in Twitterju z oznako #GlobalniSosed oz. #GlobalNeighbour bomo skozi spletno kampanjo, dogodke, promocijska gradiva in sodelovanje z mediji razvojne tematike poskusili približati posameznikom.
Cilj kampanje »Tudi ti si globalni sosed« je skozi dogodke in razprave doseči kritično razumevanje področja mednarodnega razvojnega sodelovanja in humanitarne pomoči, saj je to ključno orodje za sodelovanje v demokratičnih procesih na vseh ravneh. Prav vsak lahko s praksami v vsakdanjem življenju – etično potrošnjo, odgovornim ravnanjem s hrano, trajnostnim ravnanjem z naravnimi viri, medkulturno strpnostjo itd. – kot aktivni državljan prispeva k trajnostni prihodnosti in tako tudi k odpravi revščine ter lakote na globalni ravni.